Dagens Outfit!

Ändå redigt slapp men snygg outfit idag tycker jag, lite svart ba! (:
Leggins som liknar byxor typ... ifrån Zara! Nog de goaste plagget jag vet, förutom att det e som jeansleggins som åker ner hela tiden... Jaja, det får ja leva med :)

& Min magtröja ja köpte hääromdan! :)


Rätt kul att den hängde inne på H&M bland ''band magtröjorna, och visste inte att det va ett band?''

Haha!
Gick till min lärare i skolan idag för vi hade lite planer inför morgondagen som ja tänkte berätta,
Sandra: Gillar du Guns N' Roses?
Jag: Va? e det ett band? haha
Sandra & Monica: HAHHAHAHHAH JA?
Kommentarer
Postat av: malin

hahaha Alice!! :')

2011-05-13 @ 07:59:03
URL: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0