Donken 4 dagar i rad!

Donken 4 dagar i rad och jag mår inte bra... Tror jag håller på att bli sjuk, kan det vara att jag börjat äta för mycket snabbmat? 2 Happy meals & 2 McChicken Nuggets boxar har blivit mitt käk!

Nu är jag inte ett lika stort fan vad Mc Donals längre!

Stack dirr efter skolan med Molly, Jennie & Emma för att äta lite go mat. Efter stack vi till kungsmässan kolla kläder och jag köpte en konfirmationspresent & mors dag present! Rätt nöjd eftersom ja själv skulle bli jätteglad för de! Så annars är det ju tanken som räknas, aight? ;)





Här kommer veckans mat!

Idag


Igår


I tisdags


I måndags!

och toppen över I et! chokladpudding buffe i skolan för endast en guld tia!

Håller ni med mig att det är härligt med mat? <3
Kommentarer
Postat av: EmmaRonkainen♥

Hejsan :) , fråga gärna en fråga på min blogg :)

2011-05-26 @ 23:22:06
URL: http://eemmaronnqvist.blogg.se/
Postat av: Theresia

Ja mat är världens bästa uppfinning men inte tycker jag att donken är MAT riktigt ;)



Härlig blogg du har :)

2011-05-27 @ 13:38:13
URL: http://theresia.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0