Helgen!

Oj, har faktist inte hunnit orkat blogga! Haft annat i tankarna och lust&orken är inte direkt på topp.. hehe
Såå.. efter halva veckan får ni reda på vad ja gjorde i helgen. (: Inte så mycket tog det rätt chill (a)

I lördags vakna jag hos Josefine tillsammans med henne & Hanna. Kvällen innan hade jag&hanna råkat soma i josefines säng medan hon lämna hugo i dörren. Så josefine kom tillbaka med 2 sovandes tjejer i hennes säng så hon fick sova på golvet. hehe!
Åkte hur som helst in till Kungsbacka sen och köpte 2 par shorts inne på Zara! Rätt snygga men kränkande att java va tvungen att handla på barnavdelningen efterom den minsta damstorkelen satt slappt över röven, inte snyggt!

På kvällen va vi ett gäng hemma hos Viktor! 5 Killar & 4 Tjejer (y)
3 av killarna hade lan medan vi andra kom & kolla på Eurovision Song Contest, rätt trevlig kväll (:
Kvällen sluta med att Fredrik sov hos mig! (:

Gött att gå i ösregn!
Hanna som inte har någon luva får en påse av mig hon har på huvudet (y)






Känner mig ganska kränkt att jag va tvungen att handla på barnavdelningen ;'<


@Viktors place








Hehe, tog precis samma bilder som Josefine la ut, eftersom ja inte orkat redigera dom! (:

Söndagen vakna jag&fredrik nog vid 10/11 tiden, fixa oss snabbt så skulle åkte vi in till kungsbacka för att sedan skiljat åt. Drog till skolan eftersom dom fyllt 10 år och skulle ha vittra dagen & jag skulle samla in pengar tilol 9an balen.. drog efter en timma med Jennie, Molly & Martina till kungsmässan.

Bilderna från Vittra Dagen! (:

Nicklas Hocker!


Martina, Molly & Jennie


Philip .. Sött, hitta han när han ville ha några autografer av Nicklas Hocker! Hehe


Tvungen att följa med Philip upp eftersom han inte våga fråga själv! <3


På kungsmässan, en dagens outfit bild (a)
Jacka - Zara
Topp - Tara
Jeans- Gina Tricot


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0