Helgen!

Har inte hunnit uppdatera försen i Lördas morgon! Eftersom ja åkte in till stan med Josefine för att köpa klänning&skor till skolavslutningen / 9an balen! Men tyvärr så hitta vi inget, leta överallt! Det närmaste jag hittat va på Taras Utförsäljning en klänning från Lipsy bara 100;- men va för lik min från förra året så banga att köpa den! & Inga skor hittades med den perfekta klacken & utseendet! Synd :(

Efter det mötte vi upp Johan&Rasmus som vi hitta på ditvägen så skildes jag & josefine åt skilda vägar & jag hitta en ny vän partner! ;P;P FREDRIK! (: Tog en promenad till Biopalatset för att möta upp Anton så gick vi & köpte godis, dricka & popcorn & satte oss för att kolla på filmen Fast & Furious 5! fatta ingenting i början eftersom jag fick reda på att det va den femte filmen, men sen blev den riktigt bra! (:

Avsluta dagen med att ta farväl till Anton så åkte jag&Fredrik hem till mig & kolla på ännu en film som vi somna i slutet till! Hehe


Hoppas ni som läser min blogg läser inläggen också och inte bara kollar på bilderna ;) för fick en komentar innan att jag aldrig visar att jag träffar Fredrik, men det gör jag visst! ;) Ett långt inlägg med han nu.. Hehe ;P

Lalala, väntar på bussen!


Josefine & Johan


Rasmus & Jag


Käkar Happy Meal på donkwn! Mmmm!


PAPPER


Vart & lämnat Josefine & e påväg mot SfBio med Fredrik ser massa människor som jag & josefine undrat hela dan varför alla går runt med röda tröjor ;P


Rätt ballt ändå ;P;P
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0