IN LOVE!

Har kollat i nästan alla affärer i göteborg & kungsbacka och hittar seriöst inga snygga klackar  till 9an balen som är om typ 2 veckor! Ska dessutom ta med mig en vän, men mina 2 vänner åker på klassresa & vissa kanske jag inte kan ta med av olika skäl!


Hitta ett enda par skor som jag verkligen blev helt kär i!
Skulle passa mig & min vita långklänning skitfint! Synd att den enda storleken som finns kvar är strl 41. seegt!
Får fortsätta att kolla varje dag som jag gjort nu ett bra tag när dom kommer in!

Gabela SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Kommentarer
Postat av: CHEESEBURGARE <3

Hej mitt hjärta!

kolla in min blogg för att läsa om de du aaaldrig kommer glömma, hejdå ALICE

2011-05-11 @ 20:32:17
URL: http://nallepuhmedkompisar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kan man köpa dom? och för hur mycket? :D bra blogg!!!

2011-05-11 @ 21:05:52

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0