Kungsmässan!

Skulle egentligen in till Göteborg med Molly & Louise, men planerna blev inte som planerade. Hehe Så efter skolan vänta jag & molly på att louise skulle komma, så någon timma efter träffar vi Alice & Louise! Gick runt och kollade i affärer, hittade ingentig förutom en ring på Indiska som jag sätt en liknande på nelly! Så det blev ett bra köp & 2 långklänningar, fast jag ska lämna tillbaka den ena eftersom den va för kort, dåligt nog. :)

Verkligen helt såld på denna! Hitta den förra veckan när jag inte hade pengar på mig och la undan en 34 sen hann jag inte köpa den och hitta en 38 idag, alldelles för stor :( och när ja titta igen några timmar senare hitta jag en 36a så det fick bli en sån! Verkligen helt gourguess!
399;- H&M

Jag & Molly inne på Indiska!


Louise & Alice på donken! Bestämde oss för att inte äta på donken faktist, så längst fram i kassan gick vi till Ica så fick dom köpa varsin macka istället!





& denna älsklingen! Skitsnygg men orkade inte prova i affär. Blir att lämna tillbaka den eftersom den va alldelles för kort! :(
annars 100;- (så imorgon blir jag 100;- rikare igen, haha)


& så min älskade ring! Bara 69;- på Indiska


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0