'Lyckad' kväll!

Greta, jag & Josefine åkte in till Göteborg vid 6 tiden för att möta upp Hanna. Tog språrvagnen till Hjällbo där vi möttes av Hjällbokalaset, där det va rätt fränt, 2 liter jordgubar för 25;- osv. Hur billigt och gött som helst men vi va ändå livrädda! Senare kom Potatis-Olle, Simon & Adam som hämta upp oss och drog till Olles potatis land i Lärje Hed och kröka lite! Fick, dra efter några timmar av andra anledninger och blev att vi satte oss på Lill Amandas och käka kebabtallrik i väntan på bussen!

Jag & hanna sov hos josefine (: Johan & hugo kom senare fast hanna&jag somna nästan dirr i josefines säng.. igen hahah a (:
fast josefine hade sällskap till 3 sen la hon sig i sin syrras säng medan vi låg kvar... Kännes oss väldigt snälla ;)




























Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Låter trevligt :P

2011-05-22 @ 16:31:42
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Missa inte tävlingen som nu har startat i min blogg.

Där har du som bloggare chansen att vinna något

till din blogg!



http://biju.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment



Hoppas jag ser en kommentar ifrån dig, Kram! <3

2011-05-23 @ 18:46:29

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0