mmm maat!

Kom hem för en stund sen, har käkat potatisgratäng med lövbiff, åh vad jag älskar det! Nog något av det godaste, inte min favoriträtt men ändå helt underbart gott! :) Det gjorde mig på lite bättre humör ;'>

Sluta halv 3 så jag&emma tog moppen till kungsmässan och kolla runt lite!, Bytte min alldelles för korta långklänning till en annan riktigt sommrig utan rygg!

Senare skulle jag möta upp Louise, Greta & Erica men dom hade tagit pendeln innan mig så blev att ja skulle möta upp dom på centralen men hitta inte dom, skulle ändå ta pendeln hem igen efter 45 minuter så snabba mig med att köpa det jag behövde!

Köpte detta linnet inne på Monki för 150;- fanns bara detta & ett brunt kvar, alla vita & svarta va slut :( Får kanske bli ett till inköp till sommaren när dom kommer in, annars va färgen ändå snygg eftersom jag inte har så många linnen i den färgen ;)


Blev denna klänningen istället för den jag köpte igår! Mycket snyggare :)


& Så köpte jag en hudfärgad freebra liknande från Cubus! Alla från Lindex är ju tyvärr slut & passa på att gå till Cubus eftersom jag hört att Lindex, Cubus & NK har sånna :) Blev ett bra köp för bara 179;-


Kommentarer
Postat av: lars olov

mjauuu booooobiiieeee <3

2011-06-04 @ 11:54:15
Postat av: frida karlsson

hej, ville du ha den tunikan och bandaun? :D och du, var den freebran bra? ;)

2011-06-04 @ 17:46:39
URL: http://fridaemelie.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0