Mors Dag!

Mors dag började med att jag vaknade upp hemma hos Fredrik. Käka frulle och jämförde hans föräldrars bränna & min, hehe dom kom ju precis hem från turkiet! Åkte väll hem vid 1 tiden då skaldjur bl.a. kräftor väntade mig! Riktigt gott och snacka lite med min familj, sen käka vi glass och jordgubbar!



Gav min mamma en riktigt söt ring jag själv kan tänka mig sno lite från henne!
Hitta den inne på Raglady från Bijoux by us. går även att beställa från nelly & accecora


så öppnar man den som den här silvriga, hitta tyvärr ingen bild på den guldiga.
Kommentarer
Postat av: frida karlsson

nice, vi kan snacka mer på facebook om du vill ;)<3

2011-05-29 @ 22:58:44
URL: http://fridaemelie.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0