ROCKMIDDAG @ my place!

I fredas hade jag tjejmiddag med tema ROCK för att fira my sweet sixteen! Tyvärr blev det ca 2-3 veckor efter eftersom när jag egentligen skulle ha det va ja sjuk, eller precis hade blivit frisk då mina päron inte tyckte det va någon idé sen har jag varit utomlands osv.  Nog med det, den blev av och hade riktigt kul! :)

Vid 11/12 tiden drog vi på ett krök hemma hos Julle, som va ganska dött så stack sen efter någon timma!

Har inte hunnit blogga eftersom ja har varit rätt upptagen! busybusy! ;)

Dukat åh klart! Snyggt va?


Jag & 2 goa vänner! Hjälpte mig lite innan & fixa oss tillsammans! Rätt nice ;P


nästan hela gänget!


sen käka vi MAAAAAAT! <3


Emma&Veronica


Malin & Josefine






Sen blev det julklapps öppning! (a)


& fick ett par balla solglasögon :P

Fick
Solglasögonen, Såpbubböpr, Rosa Badring, Frisbee, Hårspray, Strössel, Nagellack & en tandborste av Alice, Josefine, Hanna & Louise!
Långklänning av Greta
Byxdress & armband av Jennie & Evelina
Ringar & Armband av Molly
Shootglas av Malin
Halsband & Armband av Veronica & Emma

TAACK TJEJER NI ÄR UNDERBARA! <3






Jennie, Evelina & Molly!



& Kvällens Rock Outfit!
lite rockig ser jag ut va? ;)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0