TACK FÖR IGÅR!

TACK SÅ SJUKT MYCKET FÖR IGÅR! fick städa allt själv och..... HAHAH ne skoja :D
Jag hade jättekul & tack till alla som kunde komma & för alla fina presenter ni är underbara! Hoppas ni hade skoj för det hade iaf jag (a)

Så igår tillribringa ja hela natten ne, men bara 2 timmar att städa & diska, sätta in allt i diskmaskinen & sen sova lite & idag har ja damsugit! :) Härligt va? Gött att jag e lar :P

Nu ska jag snart ta bussen till Josefine, lämna hennes saker & sen in till stan för att kolla på avslutningsklänning till henne, klackar till mig & nått annat om man hittar! :)

Har snart tagit en timma att platta ner mitt våfflande hår från igår! hehe

Före


& NU

Fortfarande lika fluffigt men rätt platt, ska platta lite till! Puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

är du aldrig med din pojkvän? =)

2011-05-07 @ 13:53:39

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0