Veronica Maggio

Helt Galet! Började med att åka in till göteborg med ett gäng goingar och ännu fler som skulle in dit. Knöka oss in lite tills vi va 4 kvar, satte oss längst fram vid sceenen i väntan på Veronica Maggio. Senare kom Hanna så från längst fram till längst bak satt jag, & josefine tillsammans med hanna och hörde henne från gräsmattan eftersom det va så sjukt mycket folk att det inte va någon ide att ens gå fram igen! (:

Senare käka vi på donken (:

Bild flöde! (a)

I väntan på bussen


Efter en stund kommer Johan, Axel & Fredrik och gör oss sällskap! Får två nya vänner i min kompisbok! (:


I bussen hittar vi lite mer vänner & det hoppar även på fler! Kände nästan alla som satt på bussen, så det känndes ju rätt bra faktis (a)


Senare på pendeln blev vi 5 ;'< Var ju redan ont om platser på pendeln så nu blev vi förminskade.


I väntan på Veronica Maggio!


Hon var asbra, fast vi kunde haft mycket roligare. Levde inte upp till mina förväntningar direkt eftersom vi inte stogd längst fram, men flera kompisar fick vi (:


När vi var påväg tillbaka ropa dessa 2 killar på mig&josefine, hade ingen aning om vilka det va tills vi hade pratat lite. Fick bli änu en som skrev i min kompisbok! (Den är full nu, så nu blir det att köpa en ny)


Tar en promenad och letar efter mat. Skulle käka på donken vid scandinavium men den var ju smockfull så vi leta reda på något annat. Blev att vi käka på donken i nordstan i stället, hehe!


På donken! Fick min vinnar happy meal nu av Josefine! Från när vi körde våran facebook tävling! Det smakade asgott, speciellt efter en hungrig kväll som den.
Blev att Greta&Hanna med tog happy meal & fick en ashäftig barbie leksak på köpet :P


Och på hemvägen hittade vi ännu några kompisar så vi startade ett .. litet mini krig! Mysigt!


& en glad alice som fått sin kompisbok ifylld! Står på inköpslistan att en ny ska införskaffas!


Kommentarer
Postat av: amanda

hej! Jag måste säga att du har en otroligt bra klädsmak och jag håller på att leta efter skolavslutnings kläder. Tyvärr har jag inte hittat något än. Därför skulle du vart jätte snäll om du kanske skulle kunna göra ett inlägg om vad man kan ha på sig på skolavslutningen. Du måste inte, men det skulle vart till bra hjälp! kram

2011-05-22 @ 19:23:26
Postat av: amanda

hej! Jag måste säga att du har en otroligt bra klädsmak och jag håller på att leta efter skolavslutnings kläder. Tyvärr har jag inte hittat något än. Därför skulle du vart jätte snäll om du kanske skulle kunna göra ett inlägg om vad man kan ha på sig på skolavslutningen. Du måste inte, men det skulle vart till bra hjälp! kram

2011-05-22 @ 19:23:36

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0