Vita Klackar!

Har kollat runt i hela göteborg & kungsbacka. Hittar verkligen inga snygga klackar till 9an balen & skolavslutningen!

Dessa är är jag verkligen helt in love with! Synd att det inte finns i min storlek bara! ÅH FFFML!

Klicka på skorna för att komma till hemsidan!

Suger att vara liten, ärligt vill jag vara FET! tänk er.. rea vilka kläder finns alltid kvar jo XL samma sak med de populära kläderna XL finns alltid kvar.
Skor också stora storlekar finns också alltid kvar! Hur gött skulle det inte vara? Att ens storlek ALLTID finns!
 nästan en dröm som aldrig kommer att bli sann..

Gabela SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Zhob SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Eftersom någon av dom inte finns i min storlek kommer jag väll antagligen köpa dom i svart, antar jag när dom kommer in.

Eller med någon träig killklack som ser sommrig ut man ändå kan ha i sommar (:
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0