Äntligen Hemma!

Precis dratt av mig alla kläder & myst ner mig i sängen i min pappas gosetröja! Efter skolan åkte ja hem till Jennie för att plugga lite Matte & Engelska, senare drog vi till Jesper för att lämna en present (mat) vilket uppskattades trots att han precis käkat pizza... Hoppas nu att han käkar det till frulle imorgon, hähä! Jag fick för första gången baka kladdkaka hos han vilket ja inte fick innan yääy! Jag & Jennie va grymma.. han borde älska oss, kommer med mat & ställer oss i köket dirr! Senare gotta vi ner oss i soffan till Despret Housewifes då Joakim & Charlie trampa in också!

Mot Jesper!

Pricka skulle kasta halsduken eftersom han frös lite... ganska skillad på att pricka osv....

Baka kaka & måla en häääst me glassyr till vita ponny gruppen! ;'> ...har nog för mycket fritid osv...eller?



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0