Cute without no make-up!

I know, i know... Lite seg med att lägga upp bilder, gör det oftast dagen efter eller nått sånt, men kan va för att jag inte orkar eller känner att ja inte hinner med! :)

Hur som helst såg jag ut så igår, rensade min garderob & kom på att jag inte andvänd min skjorta på ett tag, så blev den outfiten, osminkad osv :)

 







& My lovely wardrobe.

       Myskläder    | Snygga/Goa tjocktröjor, tjocka leggins  

  Jeans, kjolar osv | T-shirts, Linnen osv                   

                    | Underkläder                            

Tunikor, Blusar osv | Stickade koftor, västar osv.           

   Träningskläder   | Strumpor, tunna leggins                

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0