Hemma från ''träningen''

Kom precis hem från träningen och får alltid lika gott sällskap av Elin som dansar samma tider som mig & slutar samma, så sällskap på både spårvagnen, pendeln & bussen, även sällskap av min bror på hemvägen från bussen eftersom jag är så mörkrädd också! (:

Skulle egentligen bygga idag & även få nya byggrupper, men eftersom en tjej inte kom på träningen blev det att vi snacka hur länge som helst om hur viktigt det är att komam på träningarna, sen försökta vi hitta på nån ramsa till laget, H U N T E R S ! skämtramsan mina & co. gjorde var ju bäst haha! ''red black and white..... .... we are the best so fuck the rest HUNTERS HUNTERS HUNTERS .....!'' Gaah, vad dåligt minne jag har...





Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0