Jag lagar din mat...

pannkakor med sylt på lägger jag sexigt fram på ditt fat,

idag är det din dag,

du är min prinsessa,

älskling jag hoppas att du blir glad.

 

Har lagat mat 3 dagar i rad nu... Min mamma har varit sjuk, började i onsdags eftersom mamma kom hem lite senare och ville hinne käka själv, så började mad att laga mat med min bror så va maten klar tills mamma va hemma.

Torsdags va mamma hemma själv, kom hem från skolan va vrålhungrig & gjorde spagetti, bacon med nån slags ''ostsås'' så blev det perfa, gjorde även till min papi & mami!

& Igår va jag kööng eftersom jag ´va skittrött, kände att ja kunde bjuda min familj på ännu en måltid ;)

Så killar klaga inte.. I know my place, in the kitchen !









Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0