Jag orkar inte...

Måndag - Inlämning av Samhällskunskap jag började på idag
Tisdag - Matte Prov
Torsdag - Engelska Glosor
Fredag - Juridik Prov

Ska försöka plugga så gott det går, trots att det fått några x-tra dagar på mig att lämna in samhällskunskapen eftersom jag var sjuk förra veckan, men ska ändå försöka att bli klar med den och lämnna in den ikväll, eftersom det antagligen ger plus poäng till betygen :)

Hur som försöker jag plugga matte vilket inte går särskillt bra, fick även gå nån timma tidigare från skolan pga en inställt lektion, är så sjukt skoltrött nu... Ska försöka göra lite mat, sätta på några avsnitt av nått skoj ja hittar på Tv4play... Sen får jag ta tag i att plugga lite mer, behöver liten break med nöje nu faktist ;'>


Do I look like a smaartass? ;)



Ska värma mat & te till mig nu, sen antar jag att det kommer vara seg uppdattering idag ananrs e jag dålig om ja inte pluggar... åhh ork int ;'<
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0