Old times!

Vaknade vid 6 tiden för att käka frulle åh sånt, tog senare bussen en timma senare till jobbet, (sjukt ändå, vakna tidigare än när ja ska till skolan) Jobbade i 9 ½ timma med endast en kvarts lunchrast, fick fylla på nya varor konstant när jag hade tid, och även packa in i påsar så det blev rätt, skulle hålla ett öga på butiken och se till så alla betala, fast blev att jag fick ta betalt istället. Fick även öva på min huvudräkning eftersom alla kunder hade tydligen förväntat sig att jag skulle räkna ut hur mycket allt blev.

Efter 9 ½ timmas jobb tar bussen hem och halvsover på bussen, skulle egentligen ut ikväll vilket jag inte orka eftersom jag halvsov på bussen, så slängde iväg ett sms till Josefine för att leka lite med henne & hanna. Så dom kastades till första bästa buss hem till mig då vi även starta skype som vi inte gjort på flera månader, kolla gamla bilder & gjorde även milkshake & popcorn, så blev en riktigt go kväll!  

Bilderna är tagna från Josefine!


hähä, testade även mina fiskbena fläta skills på både Josefine & Hanna :)


& blev ju sisådär ;'>
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0