Other plaans!

Kör planerna som från början att jag, maja, gleb & adam ska sitta i min källare och uggla till en film ;'>
Blev att vi först skulle på krök i kungsbacka, som blev flyttat till anneberg, sen skulle vi till frillesås men orka inte me den skiten haha så nu kör vi på planerna som va tänkt från början! :)

Så får köra på imorgon istället isåfall, & ska ändå jobba imorgon ;'> så nu står ja i köket & gör matsäck till mig själv, erkänn duktig jag e? ;)







- I know my job!
(dessutom måste ni vara stålta över mig, istället för att ta ett cam foto sprang ja upp till rummet hämta kameran för att ge er kamera bilder & inte cam bilder, proud? )
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0