Äntligen hemma!

Gick bra på hälsoundersökningen imorse, va rätt gött att snacka & prata ut lite trots att ja inte fick min sovmorgon. Sen kom jag väll 15 minuter sent men hann ändå ta 4 kontroller, känder ju rätt bra eftersom flera andra tog 4-5 stycken, jag kom sent & vissa tog inte ens det :)

& Oj vad hädrligt det är att komma hem precis efter skolan faktist, känns som det var jätte längesedan :)
Hur som helst är det insparksfest på mingel för lindälv & aranäs ikväll... inte ens säker på om jag ska gå eller inte.. flera av mina vänner som bangat och ska annars gå med Molly, Linnea, Amanda och några fler... Inte direkt jätte tagg... men får plugga lite engelska glosor och se om jag hinner ;)
 
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0