CHACHA BLOGGEN!

Hej, kom precis hem från nina, lokalfest i britta lenas, helgrymt va gott folk, go musik och det bästa av allt riktigt GOD MAT! Så har proppat i mig mat hela kvällen och sitter även just nu att proppa i mig ris och fisk, blandat med goa såser! Succsess.. eller? ;)

Va även rädd att ja skulle få sitta själv på bussen hem, vilket jag slapp på båda bussturerna Emma och även flera gjorde mig sällskap på bussen till stationen och hitta även Maja, Josefine & Erik på bussen senare så jag slapp sitta själv :) Gr8

Ni får bilder imorgon, än så länge får ni scheelta bilder på mig efter en go kväll, min lugg har ju åkt ut efter min inbakade fläta så ser ju inte direkt jätte fräsch ut, menmen! Min blogg, mitt liv, både mina dåliga och bra sidor visar här ;)





aww så göllegöll med ''glimten i ögat''
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0