F R E D A G !

Hej gose ungar! Vet ni vad jag ska göra idaaaaaaaaaag? :P
Klippa mig :D Åh så glad, ska slinga om mitt hår, bleka det så det blir lite slingit igen, haha :) fått fetaste utväxten så ah :( det suger! Men imorgon efter 4, är den helt väck! :D

Hur som helst kanske Jennie hänger med mig in, sen riktas planerna åt att träffa Adam, som ja inte träffat på jätte länge! :) ..eller? ;)

Hur som helst vet vi inte va vi ska göra men en biokväll/filmkväll eller ah... nått skoj kommer passa oss fint.. tycker jag iaf, slår vad om att ja kommer vara trött, hähä!

Klipper mig som sagt alltid på Sallong Cleo vid Linneplatsen eftersom dom är jätte duktiga & jag får alltid precis som jag vill ha det! Här kommer massa söta bilder från 08 och frammåt!

2008 - från hår långt ner till rumpestumpen till kort & lugg!


2009 - slingat håret! shit vad jag kommer ihåg den dagen va så nöjd då! Precis slingat mig & precis tagit min navelpiercing... Som åkte ut efter 3 månader :(


2009 - nån gång när ja slingat mitt hår igen & klippt lite snelugg




2010 - Precis slingat håret!



2010, när ja klippte lugg förra hösten & sen färga det mörkt igen,




Okej.. orkar inte ladda upp fler bilder, men dom andra senaste har ni säkert sätt, haha sen har jag ju kommit på att jag slingar alltid håret hos frisören och lägger in en toning när jag blivit trött på det! (;
Kommentarer
Postat av: Linda - Träning & mitt liv

omg vilken härlig fin header du har!:D gjort den själv?



du passa i frisyren när du satt hos frisören i vit jacka den andra o tredje uppifrån:D

2011-09-13 @ 17:05:26
URL: http://lindamalmis.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0