Godmorgon töffingar!

Ännu en seg dag som väntar, med flera lektioner och speciellt jag som mår ännu sämre, åhh suger! Idag är det ju träning också, hehe gött att inte va med på dom första träningarna typ, hähä! ;/ Får försöka krya på mig tills senare, hehe :)
Orkade inte ens fixa mig.. ;/ mittbena åch skit från igår, dratt på mig en stor mysig tjocktröja ett lager mascara bara, & nu ska ja bara orka ... göra frukost också ;/

Kan fortsätta plocka undan lite kläder från min ''bloppis'' som inte går så jättebra, jaja :) Det e ju somsagt kläder jag inte andvänder, så förvånar mig om inte andra vill andvända dom heller ;)



& Vaknade även upp till min mysiga spellista och la precis till en annan spellista i min nya spellista och hör nyss låten  ''Love the way you lie'' SHIT vad det påminner mig om förra sommaren :(
''Why could good memories make you cry?''   - cuz u miss the good, but ít's look always better as time goes on.

Rihanna ft. Eminen - Love the way you lie
Kommentarer
Postat av: Jenny ~

Jo lägg upop :D jag tycker att du har fin klädstil!!

2011-09-01 @ 12:58:44

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0