Hey DUUUDIE!

Tränat idag som ni kanske vet, träffa även Jennie & Emelie på pendeln, saknade småskitar jag har varit van vid att stå ut med i 3 år i grundskolan och som jag inte ens går på samma skola nu med längre, så känns inte samma sak att umgås med dom när man träffar dom utanför skolan, speciellt inte Jennie eftersom vi har blivigt så tighta under sommaren! :)


Sen på bussen hem träffade jag Linnea, Mikaela & AliceBallis!

Sköna brudar.. skojjsigt va det iaf när det läckte vatten på dom, hihi


Hem, duscha, käka sen städa lite & bädda sängen. Vad är bättre än en nybäddad säng & en film! Även min brossis gjorde mig sällskap och vi såg på Easy (:  funka!  hahaha fina prydnader jag har, på min lampa hänger min gamla drömfångare.. en ny ska nog införskaffas snart, & även förra årets juldekorationer som jag glömt ta bort, haha
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0