Hulebäcks Insparksfest!

Som sagt drog till Charlotte för att samla tjejerna sen begav vi oss mot Hulebäcks Insparksfest på parken! Härligt härligt!  ''Fett med ös medvetslös'' Var ju riktigt mycket folk faktist, nästan lite för mycket ;/

Kan även berätta om min otur & "olycka"
Va en bensinfläck så jag ramla och slog mig på knäna, armarna & händerna... Hähä, ser lite halk spår (y)



Fick springa in och byta om snabbt till ett par svarta jeans ist för leggins typ :P Aja, funka det med (y) & Påväg mot bussen hitta ja ett sår!

Råka även tappa min sista läkerol i en lerpöl :(







fler bilder hittar ni ju som sagt på facebook som jag inte orkar ladda upp här!
Kommentarer
Postat av: Anonym

går du på hulebäck? vilken lije?

2011-09-22 @ 20:29:13

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0