Ready to go!

Hähä, bussen går om 45min och är inte riktigt säker på om ja ska ha långklänning eller inte... funderar på jeans ist, så slipper ja trampa sönder långklänningen hela tiden, hehe :)
Hur som helst ska jag, Alice, Hanna, Josefine, Maja & Maja & senare kanske Linnea kommer in till ´Liseberg, första gången för oss att åka till liseberg i år för att åka saker, haha har väll innan bara gått på 1 eller 2 konserter, ovanligt att jag vart så lite på liseberg i sommar, innan har jag varit där jätte ofta, hehe



GAAH, skulle ju kunna ha tid att ta kort på dagens outfit, synd nog så glömde jag kameran hos josefine, men den kommer tillbaka till mig idag hoppas jag, hehe :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0