Sallong Cleo!

Som jag sagt tidigare klipper mig på Sallong Cleo, ligger på Sveaplan vid Linneplatsen! Vet att det är rätt onödigt att klippa sig i göteborg när det tar ett tag för mig att åka in dit.. Hur som helst har jag klippt mig där sen ja var liten och fått alltid hur jag velat bli klippt!

Klippte topparna som blev ca 5cm, tycker mitt hår är jätte kort nu :( fick inte heller direkt någon bra bild på hur det blev eftersom jag bad Lena att sätta upp håret i en inbakad fläta, tog inte ut den fören dagen efter, eftersom den va skit snygg :D
Slingade även mitt hår också, eftersom jag känner att nu har min utväxt blivit förjävlig! Hehe, men ser det toppen ut igen! :)

Käka lite sushi, eftersom jag inte hann käka nått innan :)


Ser ni min vackra utväxt? ;D




Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0