Taggar träning...eller?

Okej inte särskilt tagg men kommer bli det när jag börjjar, ska bli as gött och väldigt intressant faktist eftersom iv ska göra 2 nya 8or eftersom vi ska heja imorgon inne på nordstan på Speedminton, kanske lite awkward eftersom vi inte är speciellt bra, iallafall inte jag! Men jaja :) Det ska bli kul så träning :D

Har även tagit en powernap efter skolan och käkade thaimat. Har precis tagit en alvedon eftersom ja lätt fåt ont i huvudet när ja e trött ... ;/ det vill ja inte ha på träningen & hårkontroll, den hjälper tydligen eftersom jag inte fäller lika mycket hår längre :) sen vet jag inte om dt växer fortare eller inte men det blir säkert bra :)


tror ni blir väldigt trötta på cam bilder hela tiden, men glömmde även min kamera igår så sorry .. inga goa festbilder där inte ;/

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0