The tierd of tierdness!

Usch, redigt trött just nu och det suger att jag inte har någon sovmorgon idag! GIck även upp tidigare eftersom jag inte orka duscha när jag kom hem igår utan fick göra de´t idag, va även så fruktansvärt trött igår när jag kom hem!
Nu har jag dratt på mig mina skönaste jeans & då menar jag verkligen sköööna!  och en poncho men funderar på att byta ut ponchom mot en go tjocktröja!

även blött hår som ja ska låta torkas, käkar hårkontroll & försökar att inte föna eller platta det så det inte slits så mycket på håret, erkänn jag e duktig? ;)


Aja, bytt & längtar redan till ja kommit hem för att ta min efterlängtade PN

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0