The time never changes, it's we who changes and I miss how we was before!

Drar mig mot skolan nu! Slutar 16.10 så kommer va helt slut, nae .. ska nog ta och lägga mig tidigare och om ja hinner får ja väll dra med mig datan hem &plugga lite.. om ja orkar, hehe!


Har slutat platta håret nu, det visste ni inte va? ;)  hehe stor vana att alltid platta det, men som frisören sa va det tydligen väldigt slitet & väldigt mycket avslitet hår från plattången fanns! Så dags att börja ta hårkontroll igen som man glömt bort & sluta föna&platta det!  Klippte 5cm av håret dessutom, jätte kort nu ;'<






Dratt på mig min stora gosegose tröja! Flera stora tjocka gosetröjor ska införskaffas!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0