to tierd...

Sov typ inget inatt så har halv sovit i skolan hela dan känns det som men även kunnat se hyfsat pigg ut på klassfotot, tagit hand lite om Elin, nya tjejen i klassen, hehe fast hon kan nog ta hand om sig själv, jaja en ny vän iallafall :) Sen kom jag hem kolla på tv för första gången på åratal och käka. För ett tag sen kröp jag ner i sängen och skulle plugga lite, har väll halvsovit lite och snackat med folk på facebook, skrivit av lite texter från Företagsekonomin på sin rätta plats, och även pluggat spanska glosor!
Nu ska jag antingen plugga matte eller engelska.. big decision... eller? ;)




trött? ;) jo ganska faktist!
aja nu ska ja tvätta bort sminket eftersom jag antagligen helst vill slippa det senare :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha hon är min sysling :D

2011-09-19 @ 19:35:11
URL: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0