Svar på tal till er 'anonyma'

När ja logga in på bloggen sååg ja att ja fått en del komentarer! Så tänkte att ja skulle svara lite på dom ;)


& Klicka på frågan för att komma till inlägget!

Sv; Hehe, jag har ingenn aning om att han ska komma hit til Sverige den här sommaren, men inlägget är 1 år gammalt då ja hörde förra året rykten om att han skulle komma och spela i globen sommaren 10. Sen vet jag inte hur det blev med det eftersom ja inte så jätte insatt i det.


Sv; Vet inte vad jag ska svara på denna, tror jag tar bort detta inlägget eftersom jag fått massa skit detta året när ja la upp inlägget för 1 - 2 år sedan. Själv har jag inte något emot Kissie.


Sv; fattar inte, är jag en tönt för jag har sytt en egen onepiece som nästan halva sveriges ungdomar i grundskolan har gjort? :) Då e ni nog lika töntiga som jag. Eller e jag en tönt för jag vill visa hur snygg jag har sytt den och lägger ut den på min blogg som handlar om mig och mitt liv? :)

Ärligt talat tror jag bara ni e väldigt avundsjuka, men bra att du e så dömmande mot alla, det lyckas du ju med ;) får folk att älska dig osv. Aja hoppas du lyckas i livet lillla amalia, pusspuss!


Sv; Jo det kan jag absolut göra! & Tack! :) Uppdaterar inlägget nu så kan du klicka på frågan här över för att komma svaret! ;)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0